Известие

Collapse
No announcement yet.

Повдигане на окачването?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Това с пружините е много факано, кофти и скъп експеримент е да си ги сменяш и да гледаш става ли по висока или не.....особенно отзад.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #17
      Хахах да ОСОБЕНО ОТ ЗАД !!!

      Иначе по темата според мен колата на колегата е просто със спортни пружини без спортни амортисьори...То реално пружината определя колата колко ще е висока, а не амортисьора...
      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

      FIAT Coupe 16VT
      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

      Comment


      • #18
        Аморт на 156 имат един и същи размер, когато са опънати.....
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от stef_nikolaev Покажи съобщение
          Здравейте колеги,

          И аз съм пред дилемата да махна спортното окачване.
          Въпроса ми е дали ще усетя някаква разлика във возия, ако сложа стандартните пружини за 156 ТС, не знам в момента с какви съм, но от снимката личи, че е ниска: http://www.mypicx.com/uploadimg/1258...02072010_1.jpg (паркирана е на улица с лек наклон към задните гуми) ?
          Освен визия друго няма с тия ниски пружини.
          Няколко човека вече споделят, че няма разлика във возията м/у високата и ниска пружина така, че освен визия друго йок
          Като сложа 17-ките със сигурност ставам по-стабилен от кола с 16-ки и ниски пружини

          Наскоро един колега, който е натрупал доста опит в силовия тунинг, ми каза: "Колата става стабилна само от спортни стаб. щанги! Всичко друго е реклама!"
          Човекът си кара колата с Eibach, Koni FSD, полиуретан, но след поставяне на стаб. щанги, колата е променила поведението си.
          Не искам да ме разбирате погрешно ... и аз бих сложил ниски пружини и спортни амортисьори, но само ако живея в нормална държава с нормални пътища
          sigpic

          Comment


          • #20
            Добре де теоритично, като се снижи колата, доколкото аз знам не става ли по стабилна, за гумите ясно.
            sigpic
            Gulfstream G650 with Italian design...

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
              Добре де теоритично, като се снижи колата, доколкото аз знам не става ли по стабилна, за гумите ясно.
              Доколкото помня едни впечатляващи тестове, 5 см по ниска кола, ти даваха към 7 кмч по голяма скорост в завоя.....в смисъл една кола се тестваше пи напълно навит волан на какви километри се сурваше задницата - ама 5 см на алфа трудно мойш свали, и това не е обективно щото пълен завой е едно, а стандартен дето се взима с 70- 100 е друго......
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #22
                Значи определено стаб.щанга играе много голяма роля за стабилността...ФАКТ! Като сложих полиуретан само на стаб.щанга и колата стана значително по-стабилна и возията стана доста по-стегната...Представям си, ако сложа и спортна стаб.щанга! След като сложих в един ден полиуретан на цялата предница и спортни пружини 40мм/40мм колата определено стана много стегната и стабилна, точно каквато я искам Сега карам на 15ки и на най-мека настройка на КОНИ-то...Представям си какво ще бъде на най-твърда + 17ките

                Определено само със спортни пружини не става номера колата да е стабилна! НО комбинирани с полиуретан, спортни амортисьори и спортни стаб.щанги нещата стават наистина БЕТОН...
                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                FIAT Coupe 16VT
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                Comment


                • #23
                  re

                  Първоначално публикувано от ReLeFNIQ Покажи съобщение
                  А няма ли да се съсипят по-бързо спортните амортисъри, които не са направени за по-меки прожини?
                  Амортисорите започват да работят в друга точка,малко по-високо но се държат по същият начин! Ако пружините са меки и се сгъват с удар амортисорите е лошо. Аз съ слагал на една Тойота гумени тампони и задницата не се промени...остана си много адекватна със големи товари дори!
                  NESH
                  156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от nesh Покажи съобщение
                    !
                    С тебе предполагам нямаше ефект от другите пружини нали?
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от nesh Покажи съобщение
                      Амортисорите започват да работят в друга точка,малко по-високо но се държат по същият начин! Ако пружините са меки и се сгъват с удар амортисорите е лошо. Аз съ слагал на една Тойота гумени тампони и задницата не се промени...остана си много адекватна със големи товари дори!
                      Не те разбрах напълно, значи имаш предвид че спортни амортисъори + обикновени пружини = обикновени амортесъори + обикновени пружини? И дефакто искаш да ми кажеш че е вредна такава комбинация за амортесъора който така поема по голяма тежест от тва че я няма по твърдата пружина да поеме част от товара?
                      AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
                      Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
                      AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

                      Comment


                      • #26
                        Ако едното се смачква докрай /и то постоянно/ другото се прецаква.Макар и пружините да се уморяват по-трудно кола останала само на пружини подскача и няма никакъв контакт на завойте /особенно на неравна настилка/. Иначе ако просто сложиш по високи здрави пружини амортисора ще си работи малко по-нагоре но колата пак ще е "стегната" /справка рали автомобилите от 90те/
                        NESH
                        156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

                        Comment


                        • #27
                          Малий,колега не се обиждай ама к'во общо имат рали афтомобилите със нашите беллисими,при самата думичка рали отиваш в друго измерение.
                          156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
                          KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
                          Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
                          Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

                          Comment


                          • #28
                            аз съм със спортни пружини и някви газови амортисьори колко спортни са незнам!пружините са ейбах до колкото помня -45/-45мм отпред и отзад!от както съм с тях мога да кажа че поведението на колата и в завой и на равно и на каквото си поискате е в пъти по добро от колкото предис нормалните пружини и амортисьори!за това лично мое аз съм го кзвал и преди мнение е че и да ми се молят тази кола на нормално окачване няма да се върне!
                            alfa romeo 156 1.8ts-спортно окачване!! R.I.P!Now Alfa Romeo 159sw

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от barash Покажи съобщение
                              Малий,колега не се обиждай ама к'во общо имат рали афтомобилите със нашите беллисими,при самата думичка рали отиваш в друго измерение.
                              дадох ги като пример за това че окачването може да е стегнато и отзивчиво въпреки че пружините са високи!
                              NESH
                              156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

                              Comment


                              • #30
                                България-спортни пружини-спортни амортесьори-215/45/17'' (примерно)= разтропани носачи(горни, долни), лагери и т.н.

                                Наистина е стабилна колата като е вцепена откъм окачавне, ама не става за нашите пътища това нещо бе.
                                Alfa 156 1,6 TS ex
                                Alfa 166 2,4 JTD 136 hp ex
                                Alfa 159 2,4 JTDm 200hp

                                Comment

                                Working...
                                X