Това с пружините е много факано, кофти и скъп експеримент е да си ги сменяш и да гледаш става ли по висока или не.....особенно отзад.....
Известие
Collapse
No announcement yet.
Повдигане на окачването?
Collapse
X
-
Хахах да ОСОБЕНО ОТ ЗАД !!!
Иначе по темата според мен колата на колегата е просто със спортни пружини без спортни амортисьори...То реално пружината определя колата колко ще е висока, а не амортисьора...Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от stef_nikolaev Покажи съобщениеЗдравейте колеги,
И аз съм пред дилемата да махна спортното окачване.
Въпроса ми е дали ще усетя някаква разлика във возия, ако сложа стандартните пружини за 156 ТС, не знам в момента с какви съм, но от снимката личи, че е ниска: http://www.mypicx.com/uploadimg/1258...02072010_1.jpg (паркирана е на улица с лек наклон към задните гуми) ?
Няколко човека вече споделят, че няма разлика във возията м/у високата и ниска пружина така, че освен визия друго йок
Като сложа 17-ките със сигурност ставам по-стабилен от кола с 16-ки и ниски пружини
Наскоро един колега, който е натрупал доста опит в силовия тунинг, ми каза: "Колата става стабилна само от спортни стаб. щанги! Всичко друго е реклама!"
Човекът си кара колата с Eibach, Koni FSD, полиуретан, но след поставяне на стаб. щанги, колата е променила поведението си.
Не искам да ме разбирате погрешно ... и аз бих сложил ниски пружини и спортни амортисьори, но само ако живея в нормална държава с нормални пътищаsigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщениеДобре де теоритично, като се снижи колата, доколкото аз знам не става ли по стабилна, за гумите ясно."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Значи определено стаб.щанга играе много голяма роля за стабилността...ФАКТ! Като сложих полиуретан само на стаб.щанга и колата стана значително по-стабилна и возията стана доста по-стегната...Представям си, ако сложа и спортна стаб.щанга! След като сложих в един ден полиуретан на цялата предница и спортни пружини 40мм/40мм колата определено стана много стегната и стабилна, точно каквато я искамСега карам на 15ки и на най-мека настройка на КОНИ-то...Представям си какво ще бъде на най-твърда + 17ките
Определено само със спортни пружини не става номера колата да е стабилна! НО комбинирани с полиуретан, спортни амортисьори и спортни стаб.щанги нещата стават наистина БЕТОН...Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
re
Първоначално публикувано от ReLeFNIQ Покажи съобщениеА няма ли да се съсипят по-бързо спортните амортисъри, които не са направени за по-меки прожини?NESH
156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap
Comment
-
Първоначално публикувано от nesh Покажи съобщение!"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от nesh Покажи съобщениеАмортисорите започват да работят в друга точка,малко по-високо но се държат по същият начин! Ако пружините са меки и се сгъват с удар амортисорите е лошо. Аз съ слагал на една Тойота гумени тампони и задницата не се промени...остана си много адекватна със големи товари дори!AR 156 2.4 JTD 98' RED~200 bhp - EX
Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro
Comment
-
Ако едното се смачква докрай /и то постоянно/ другото се прецаква.Макар и пружините да се уморяват по-трудно кола останала само на пружини подскача и няма никакъв контакт на завойте /особенно на неравна настилка/. Иначе ако просто сложиш по високи здрави пружини амортисора ще си работи малко по-нагоре но колата пак ще е "стегната" /справка рали автомобилите от 90те/NESH
156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap
Comment
-
Малий,колега не се обиждай ама к'во общо имат рали афтомобилите със нашите беллисими,при самата думичка рали отиваш в друго измерение.156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon
Comment
-
аз съм със спортни пружини и някви газови амортисьори колко спортни са незнам!пружините са ейбах до колкото помня -45/-45мм отпред и отзад!от както съм с тях мога да кажа че поведението на колата и в завой и на равно и на каквото си поискате е в пъти по добро от колкото предис нормалните пружини и амортисьори!за това лично мое аз съм го кзвал и преди мнение е че и да ми се молят тази кола на нормално окачване няма да се върне!alfa romeo 156 1.8ts-спортно окачване!!R.I.P!Now Alfa Romeo 159sw
Comment
-
Първоначално публикувано от barash Покажи съобщениеМалий,колега не се обиждай ама к'во общо имат рали афтомобилите със нашите беллисими,при самата думичка рали отиваш в друго измерение.NESH
156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap
Comment
-
България-спортни пружини-спортни амортесьори-215/45/17'' (примерно)= разтропани носачи(горни, долни), лагери и т.н.
Наистина е стабилна колата като е вцепена откъм окачавне, ама не става за нашите пътища това нещо бе.
Comment
Comment